Київ, вул. Саперно-Слобідська, 10 
пн.-нед.: 10:00-20:00
(044) 525-34-64, (067) 480 85 75

 

Забыли пароль?

Ваш email:

email:    пароль: 


забыли пароль? |  регистрация
Повернення
Відповідно до законодавства України Ви можете повернути або обміняти куплений товар.

Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов:
1) з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не враховуючи дня купівлі;
2) товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
3) збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;
4) є пломби, ярлики, товарний чек.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р. N 216 це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизну, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які, надувні та гумові іграшки, товари для новонароджених і т.д.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару чи здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Згідно з ч.3 статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" при поверненні грошей на товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей цього дня - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

Співробітники Служби Доставки магазину не мають повноважень здійснювати заміну товару (повернення грошей), а також вирішувати будь-які інші питання, пов'язані з цим. Заміна товару на новий і повернення грошей можливі при дотриманні всіх умов і процедури, і відбуваються безпосередньо в нашому магазині.

В заміні товару на новий (поверненні грошей) може бути відмовлено, якщо:
1) з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
2) товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
3) при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження);
4) відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

Магазин

Інтернет магазин якісного дитячого одягу для діте і дяг для новонароджених. Безпечні розвиваючі дитячі іграшки, ортопедична дитяче взуття, дитячі кепки.